December 7, 2013

The End Friend



Holaaaaa. Selamat petang ?? tengah buat ape tuh ? hehehe . Tadi iqa keluar dengan kawan ehh musuh lahh ex-kawan. Hmmm entah lah :3 Dye mintak tolong iqa temankkan dye pergi rumah kawan . Sebenarnye malas sangat iqa nak keluar. Tapi apekan daya dye masih kawan iqa :) Ohhh ? dulu bukan main tinggalkan aku  sekarang nie nak mintak tolong ape-2 cari aku jgak :3 hmmmmm. Tapi aku masih ingat yang kau pernah NAYE aku mase form 2 dulu dan tahun nie kau nak buat perangai stupid kau tuh balik. Good job laa kawan teruskan dengan perangai kau tuh -_- Sekarang sume orang ingat kau tuh baik sangat *eeuuu nak termuntah k dengar baik kau tuh. Tapi hakikatnye ade udang disebalik batu. harapkan pagar pagar makan padi. Kau bernasib baik sebab aku dah maafkan kau 2 tahun lepas. 

Hmmm. Malas nak cakap banyak pasal minah tuh. Mood tengah bosan nie. Nak buat tuto dan freebies laa nanti . hehehe

k bai..

No comments:

Post a Comment

Leave a comment and I will reply you guys back.