December 17, 2013

Shopping Time vs WMS ♡


Shopping Time

Hii. Selamat petang ?? :) Why Shopping Time vs WMS ?? shopping laa sangat padahal shopping barang2 sekolah je pon :p Sebenarnye iqa pon tak tahu nak buat tajuk ape ? Kuwang3 :3 Akhirnye barang2 sekolah semua dah set. hehe. tinggal nak jahit je kain yang beli tadi. Tahun nie iqa beli yang belum siap je sebab biase beli yang dah siap besar laa, ape laa, lepas tuh susah pulak nak kecikkan . Nak senang mak suruh beli kain je lepas tuh upah orang jahit :D



Disebabkan next year iqa dah masuk form 5 tak banyak laa barang sekolah yang beli tadi. Selamat duit mak sikit. hehe. Hmmm, dah semakin meningkat umur kan ? Memang tak terkejut laa kalau datang sekolah next year adik2 junior panggil " akak " hahahaha :D

WMS



Nak citer pasal nie rase nak dengar lagu sahabat pon ade. hee. Mase nak jalan2 kat kedai xiri tadi iqa ternampak WMS kat kedai kasut you..... Sape dan ape WMS nie tak payah tahu laa :P Ternampak wajah yang aku rindu sangat2 rase berdegup2 je jantung nie, hahaha ayat poooyooo sakan . Tapi memang rindu pon :/ Ingat orang single nie tak de perasaan jgak kaa ?? ^^

Lepas WMS keje kat situh aku tiap kali rase tak sedap hati je ?? Amende laa perasaan nie. hmmmm. Semakin lame aku kenal dye nie semakin perasaan tu datang. Ehh ?? tak tahu laa. cemburu kot ? tapi nak cemburu pasal ape ?? ishhh tak cemburu laaa:3 Dye mungkin istimewa jgak bagi aku , tapi kiteorang just kawan je teman tapi mesra mungkin :) Tuhh laa dulu mase orang tu nak aku wat donno je . hahaha :( Pernah dye cakap SSSS tapi entah sekarang nie dye SSSS lagi tak tahu laa ? :/ Yang pasti aku kurang percaye sikit dekat makhluk yang bernama lelaki nie. hekhek

Sejak dye keje kat kasut you jgak laa dye jadi lain je dengan aku. Tapi tak tahu laa kot dye letih ke ? mengatal dengan akak kasut u ke ape ?? hahaa :P Plezz laa jadi cam dulu balik kawan :( Sekarang aku pon rase malas je nak layan mamat nie, bosan mungkin. bile dah bosan sorang je dapat buat aku heppi balik. Rasenye WMS bace nie dye tahu sape kot.

Back to de cerita, lepas nampak je WMS kat tempat dye keje tadi iqa dah siap beli barang kat xiri. Mula2 rase nak pergi dekat kasut you jgak tapi malu nak berdepan dengan dye :/ Lepas dah ade dalam kereta rase menyesal pulak tak gi sane :( menyesalllll sangatttt. Hahhhh, kang dah rindu ?? . hehehe. Sekarang nie terpakse laa tunggu sampai dye habis keje karang. Sabor je lerrr.

Ok laa. Sampai sini jelaaa

Sekian ^^

No comments:

Post a Comment

Leave a comment and I will reply you guys back.