March 20, 2018

A SFRNFZL Giveaway






Pertama sekali, Saya suka berblogging kerana saya suka berblog walking dari blog ke blog kerana terdapat pelbagai blog yang cantik mata memandang, damai hati melihat dan boleh dijadikan inspirasi untuk mendesign template blog sendiri yang mempunyai kekurangan dari semase ke semasa. Saya juga gemar membuat posting random terutama sekali tentang kehidupan sebagai seorang pelajar dan suka berkongsi posting ketika berada di kolej. Selain itu, saya suka berblogging kerana terlalu gemar membaca dan mengikuti tentang review produk terutama sekali produk kecantikan dan kesihatan. Saya juga suka membaca dan melihat posting tentang travel dan membolehkan saya untuk membuat persediaan untuk list travel saya.  Saya akan mengupdate blog jika ada masa lapang dan yg paling penting ada wifi ! Kadang2 saya join giveaway. Hehe








No comments:

Post a Comment

Leave a comment and I will reply you guys back.