November 14, 2013

Happy School Holiday


Hai..assalamualaikum ??? Selamat petang & selamat minum, makan petang. Yang tak makan pon selamat petang jugak ler. huhuhu. Hari nie rase rajin je nak update, tak taw la pasal. Okey laa, berbalik pada cerita. Hari nie hari khamis, hari terakhir persekolahan pada tahun 2013. Maka tamat laa hari-2 aku sebagai pelajar tingkatan 4 Sekolah Kebangsaan batu rakit. heeee~~ nakpak sangat tak sabar nak naik form 5 . Ohhh takkk. Aku tak sedia lagi untuk form 5, untuk SPM :(

Aku rase aku belum sedia lagi untuk tahun depan, macam-2 masalah aku pikir, kawan-2, Spm. Uhhh.. tak suka k.

MASALAH KAWAN :-

Tadi mase dekat library aku ajak ain pergi bilik PRS kejap jumpa cikgu suzi, nampak sangat bile aku ajak tuh ain tak nak pergi. Yess, aku tak dye tak nak ikot aku, maklum lah dah ade kawan kan sampai kawan sekelas pon lupa..grrr ingat aku nak sangat ke kawan dengan kau :p . Then lepas aku ajak sekali lagi dye kate " ok " .. Jalan punye jalan sampai dekat pintu masuk bilik PRS dye cakap " saye hantar awok kejap je " Okkey aku dah agak. Dye terus blahh then tinggal aku macam orang bodoh  terasa jugak wooo walaupun bukan kawan baik   .. Sekurang-2nye kau teman la aku masuk dulu. acam nie ke kawan wehh ?? bila dalam kelas bukan main beria-2 ajak aku duk dengan dye. wekkksss . Fake kawan k. berhambusss lahhhh....betol laa bibi cakap " ain , bile ade geng dok ingat doh kawan "

MASE REHAT tadi aku makan dengan ain and the geng. Aku terpakse laa ikot jgk sebab aku pon nak rehat kat kantin. hehehe. Maklum la dah hari last sekolah rehat kat kantin la manikmati mi sup. Hee~~ Mase on the way nak gi kantin aku jalan dengan ain dan sorang kawan dye lagi tuh. Aku nie yang kawan dye, dye buat tak tahu je. ohhh mentang-2 la dah ade kawan kan. eeuuu. ok. Mase nak beli mi sup pulak aku rase aku sorang-2 je yang beli mi sup. Dye pulak sibuk dengan geng dye tuh. Wehh, kalau aku pon ade kawan, aku layang jgk tau yg bukan kawan aku. Tak cam kau, buat bodoh je disaat ade kawan :3

MASE dekat bilik pbs tadi. cikgu suh tolong dye kemaskan file-2 budak form 2.Mase tuh jgk edi pon ade same. Kau tuh jenis yang jarang rapat dengan lelaki so mula lah nak mengatal siket. Suara kau tuh dah la gedikss dah macam ape ntah  bila kau gelak. Sampai bulu roma aku pon naik k . eeuu . Duit yg cikgu upah tuh aku tak halalkan tau sebab ade dengan kau. Tadi aku nak balik cepat je. Lagipun aku tak tahan dengan kau. FAKE FREIND...

Dahh malas la nak citer pasal dye tuh.. Meluat aku, sori la kalau kau bace kau terasa. sekadar luahan hati aku je kawan. Jumpe kau tahun depan. hahahaha :p

Okey laa, nie hanye citer pasal hari last persekolahan aku je. Untuk korang yang tengah tak sabar nak cuti tuh aku ucapkan Selamat bercuti. Ampun dan maaf ku pinta kalau pasal entry nie tak menarik. Nak gi layan citer " Playboy itu suami aku " pulak. hehehe


No comments:

Post a Comment

Leave a comment and I will reply you guys back.