August 27, 2013

Raya Kat Sekolah ^ ^


Haii , assalamualaikum ?? minggu lepas sekolah aku buat sambutan hari raya  , best dan meriah sesangat sebab kali nie sambutannye berbeza dengan tahun lepas , tahun lepas jus pakai baju sekolah biase je sebab cikgu tak dan nak buat persiapan , walau ape pon tahun lepas meriah jgk :D


Nak kongsikan beberapa keping gambar dan citer mase sambutan hari raye nie . Huhu , pade mulanye kawan aku xnak pergi , tapi atas desakan dan paksaan aku dye pon pergi jgk . Hahaha , i like pakse orang :p . 



Atotoo , yang pakai baju kaler merah jambu tuh dan yang pakai baju ala2 polka dot tuh chaye laa. Muka senyum malu sebab kat depan ramai sangat orang. hehehe 


Mase sambut hari raye dekat sekolah nie la peluang untuk pasangan cinta monkey nie nak berasmara k , kat dalam kelas aku tuh ade laa sorang girl tuh . Nampak jer baik , alim , solehah , tapi perangai sebenarnye , hmmm . Tak tau nak kate cam nerr . Benci betol laa bila dorang berkepit kat depan mate aku nie dgn couple dye kat kelas sebelah . Euu , gedikkksss K !! . Okey2 , cukup psal nie , nie cume mase kat dalam kelas jer , sebelum majlis tuh bermula :)




K , hahaha , nie laa gambar cikgu JEJAKA IDAMAN ! bukan idaman aku k. Bebudak jer pangil dye jejaka idaman sebab wajah cikgu nie kacak la jgk tahan muntahhhh :3 . Hahaha , ciriyes muka aku macam blurr jer , huhu . Maklum lah kat depan tuh ramai orang wooo , kat depan dewan nie . Ramai mate memandang tau , mentang2 la aku posing dgn ckgu faisal . hahaha :p


Btw nie saje laa gambar kot , malas dahh nak upload bebanyak .


Yang sebenarnya aku nak posing dengan irfan lembut , penolong kelas aku . Hahaha , aku sedikit minat la dekat dye tuh , disebabkan muka di hensome dan aku rase dye pon same cam aku , hehee. Ade laaa tuh kisah nye . Tapi hajat aku tuh xkesampaian sebab rase malu . Hahaha , 

Okey laa , aku rase tahun nie best sambutan raye kat sekolah sebab tahun nie ade sedikit kelainan . Harap tahun depan lagi syokk sambutan raye kat sekolah nie . Hehee . Chaww dulu . Byee !!


Tambahan :


Baru2 nie twitter sye telah dihacks , lepas sye tak on9 buat beberapa hari tuh . Rase geram , sedih , pilu , stress , suma bercampur aduk , ingat dah xboleh bukak dah twitter tuh . Tapi alhamdulillah , twitter sye telah dikembalikan , dan xdak ape2 yang mencurigakan pon. Kepade hacker tuh , jasamu akan ku kenang , budimu akan ku sanjung :( Tengggs
Yang Benar : N S B A