August 17, 2013

Kemeriahan Malam Raya.



Helloo !! , cewahhh2. Huhuhu . Nasib tak cakap " Yoboseyo " , lau tak paham cari dalam kamus . Hahaha. Okey2 , back to the story cakap omputeh pulak dah Heee~~ . Alhamdulillah , hari nie dah masuk 10 syawal & masih belum terlambat lagi untuk aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA !! . Hehehe.


Nie nak habakk mai pasal malam raya hari tuh , mesti malam raya korang meriah jgk kan ?? hehe. Lambat sikit update pasal nie , sebab bizi sangat dan aku malas nak bukak blog . Okey !! raya pun dah lepas dah , walaupun kita raya sebulan kan , tapi aku raya sari due jer , hahaha. Biasa lah kan bila tibe malam raya , mesti budak-2 duk suke sangat main mercun dan bunga api kan. Tapi tak kira budak la , bapak budak pun turut serta jgk . Tapi ayah aku tak lahh .Hahaha . 




Hahh !! nampak tak bunga api nie ?? cantik kan . rugi betol la mase tuh tak terpikir nak amek video . aissshhh . Xpelaa , nanti hari mardeka adik aku pasang lagi bunga api nie , masih ade satu stok lagi . Hee ~~





Dan nie la kerja aku , main lilin jerr kat depan umah . Nasib tak terbakar umah . Huhu , tapi syok jgk tau main lilin nie . Hahaha


Ok laa , dan akhir sekali ,masih tinggal beberapa hari lagi untuk kita meraikan aidilfitri nie. Buat sedara2 aku & sesapa yg  nak balik kat kediaman masing2 harap pandu kereta elok2 ya . Ingatlah orang yang tersayang . cewaahhhh !! haha . 

Bye

Assalamualaikum ? 
:)