June 6, 2013

Qhai Sya Punya Pasal

Aku mulakan penjelasan aku nie dengan Bismillah . Assalamualaikum ?? . Nie pasal name Qhai Sya . Knape ramai sangat yg ingat name Qhai Sya nie aku gabung dengan name lelaki ?? Hadoyaii , yang sebenarnye nie name aku amek dari name aku sendiri la " Syafiqah " . Bile aku mengunakan otak aku yg cukup kreatif nie , maka terciptalah Qhai Sya . Qhai Sya jgk diambil drp huruf-2 kat dalam name aku nie .

Yang orang duk pikir name pakwe aku Qhai nie knape ?? Hmmm , lain kali tanye dulu too !! . Pesbuk aku pon same Qhai Sya . . Padahal tuh name aku  je . Hahahaha . Xpelaa , mungkin orang x tahu yg aku nie cukup kreatif dari segi mengubah name nie . Hohoho . Perasan pulak dahh .

Dah jadi cukup kreatif pon susah jgk . Ade je orang nak mengate . Hadoii . Sabor jelaa . Dengan name aku " NOR SYAFIQAH BINTI ABDULLAH " . Macam-2 aku boleh ubah taw . Bukan nak ubah name yg mak dan ayah aku bagi nie betol-2 , cume nak nampakkan unsur-2 kreatif tuh je . Bagi nampak menarik sikit .  Hahaha . Tapi aku bersyukur dengan name yg mak dan ayah aku bagi nie . Name yg sangat cantik bagi aku . Mungkin mak dan ayah aku ade sebab tersendiri knape bagi name aku " Nor syafiqah "  .

Setakat nie jelaa penjelasan aku . Ingat !! . Kalau x tahu ape-2 , tanye dulu !. Jangan main tuduh yg bukan-2 je . Hmm . Apelaa !!  -_- . Kalau name nie x sesuai , mungkin aku akan ubah jgk  nanti title blog nie . Insyaallah . :) , Wassalam

No comments:

Post a Comment

Leave a comment and I will reply you guys back.